Enesekontrolli tuleohutusaruanne on ettevõtte tuleohutuse tagamise aruanne, mille eesmärk on suurendada asutuse juhtkonnapoolset kontrolli asutuses toimuva üle.
Selle koostamise juures on Teie jaoks kolm suurt muret-
1. teadmised
2. aeg
3. raha
Ei ole võimalik, et asutusesisene aruande koostaja oskaks seda teha, sest tuleohutusnõuded ei ole mitte ainult need, mis on tuleohutusalastes aktides kirjas. Lisaks aktidele on olemas ka standardid ( on küll soovituslikud, kuid reguleerivad tuleohutust kohati paremini ja täpsemini) ning tootjapoolsed juhised, mis on paigaldamisel ja hooldamisel ülimad.
Lisaks tuleohutusalastele teadmistele peavad koostajal olema ka insenertehnilised teadmised, sest aruande koostamine algab projekti lugemisest. Paljudel vanematel hoonetel on vaja esimesel juhul teha sektsioneerimine.
Kõik see nõuab väga suurt teadmistepagasit. Kui seda ei ole, siis on võimalik õppida. Õppimine võtab väga palju aega ja aega inimesel, kes tegeleb ka muude asjadega (tihti on tuleohutuse eest vastutavad majandusjuhatajad või haldusjuhid, kelle töö hulka kuulub palju muid ülesandeid), ei ole seda.
Väiksematel asutustel ei ole võimalik omale selleks eraldi inimest palgata, suurematel ei ole otstarbekas.
Teadmiste ja oskustega mehed maksavad palju (kümneid tuhandeid eurosid aastas), teadmisteta inimesel pole mõtet isegi miinimumpalga pakkumisel.
Meie pakume teile välja 2 võimalust-
1. Saame Teile teha ainult tuleohutusaruande, kus toome Teile välja Teie asutuse head ja vead ning anname soovitused, aja ning rahakulu nende võimalikuks parandamiseks
2. Saame Teile pakkuda ohutust kahjuennetusteenuse lepinguga, kus meie hoolitseme Teie eest Teie asutuse tuleohutusest, nagu see oleks meie oma.